Ofte stillede spørgsmål

Forsendelse

Fragt koster 40 DKK til pakkeshops og 60 DKK for hjemmelevering.

Det er fri fragt på forsendelser ved 500 DKK.

Din forventede leveringsdato er i din email med ordrebekræftelsen. Vent til denne dato, inden du kontakter os.

Du kan få de seneste opdateringer på din ordre ved at klikke på linket i din email med ordrebekræftelsen.

Dit tracking link kan give dig opdateret information om status på din ordre. Hvis den forventede leveringsdato er overskredet og du ikke har modtaget din ordre, kan du altid tage kontakt til vores kundeservice. Så hjælper vi dig med at løse problemet.

Ja, du kan følge pakkens rejse fra vores lager til dit afhentningssted eller din adresse.

Du får en email med en ordrebekræftelse, når pakken er på vej. Bare klik på linket i e-mailen. Så kan du se, hvor din pakke er.

I de fleste tilfælde opkræves told eller importafgifter, når pakken når det land, der er dets destination. I nogle få tilfælde kan håndteringsgebyrer og told blive opkrævet. Eventuelle udgifter i den forbindelse betales af den person, der modtager pakken.

NATURIGIN har ingen kontrol over told og andre afgifter, og vi kan ikke fortælle dig, hvad omkostningerne er, da de varierer fra land til land.

Hvis du vil være sikker på at hvad reglerne for told, afgifter og lignende er i dit område, så kontakt de lokale myndigheder, inden du bestiller.

BETALING

1. Klik på Tilføj til Kurv for at lægge det produkt du gerne vil købe.  

2. Når du har har lagt dine varer i din kurv, klik på "kurv ikonet" for at se hvad du har lagt i kurven. Kurven findes i øverste højre hjørne. Hvis du vil fortsætte til dit køb, skal du klikke på Checkout.

3. Hvis du er en ny kunde vil du blive spurgt om at indsætte din adresse informationer. Hvis du er en eksisterende NATURIGIN, vil informationerne ofte blive udfyldt på forhånd.

4. Hvis du vil bruge en discount kode, så skal du udfylde koden ved Discount Code.

5. Bekræft dit navn, adresse, email og telefon nummer – og du kan gå videre til Shipping. Her kan du vælge din foretrukne fragt mulighed – Pakkeshops eller hjemmelevering.

6. Bekræft din shipping og betalingsmetode og Læg ordren.

Du vil modtage en ordrebekræftelse fra NATURIGIN til din email. Det er vigtigt at du tjekker din “Uønsket” mappe da vores ordrebekræftelse nogle gange kan ryge i spam filteret.

Du kan kun bruge 1 discount kode pr ordre.

Du indtaster den i rabatkode feltet ved betaling.

Rabatkoden kan ikke anvendes på i forvejen nedsatte varer.

Hvis din betaling blev afvist – prøv at lægge ordren igen. Vi kan ikke hæve et beløb fra en ordre, hvis en betaling er blevet afvist. For at forsikre dig om at din ordre bliver bestilt korrekt, tjek følgende:

1.   Tjek om dine kort oplysninger er indsat korrekt.

2.   Tjek om din sikkerhedskode er korrekt – Det er de 3 tal på bagsiden af dit kort.

3.   Du kan se på din netbank om beløbet fra din ordre er reserveret på din konto.

Hvis din betaling stadig bliver afvist, venligst kontakt din bank – eller prøv med et andet kort eller MobilePay.

Hvis du stadig oplever problemer med betaling – venligst kontakt kundeservice.

RETURNERING OG REFUNDERING

Ved returnering af en vare bedes du henvende dig til kundeservice@NATURIGIN.dk.

Varen skal sendes til:

Compack
ATT: NATURIGIN
Borupvej 4
7330 Brande

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Sendes varen med Post Nord skal den sendes “med omdeling” – gør den ikke det, vil pakken komme retur til afsender.

Der er 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du har modtaget din vare, hvorefter varerne senest 14 dage efter skal være returneret til NATURIGIN.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes hvis varerne tilbageleveres i uåbnet stand og i samme mængde som du modtog dem i. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Venligst returnér varen, så vi kan sende en ny. Husk at vælge 'Reklamation' som begrundelse for din returnering.

Hvis du mangler hjælp til at returnere en vare, kontakt venligst kundeservice.

Bestillinger

Du kan altid afbestille din ordre hvis den stadig ikke er blevet pakket og sendt afsted. Venligst kontakt kundeservice for at få hjælp til at løse problemet.

Har du bestilt varer hos os, kan du ændre din ordre, hvis vi endnu ikke har pakket og sendt varerne.

Hvis du henvender dig til vores kundeservice inden kl. 12 middag, så har vi mulighed for at ændre i din ordre. Ring på +45 8730 0714